عید
نگاه دلم (لحظه های چشم انتظاری )
چه آسان می توان آورد روی کاغذ ای یار__ چه آسان می توان نوشت دوستت دارم بسیار


عید نیست اگر یاد   تو در  آن جا  نگیرد

جشنی است که شادی در آن پا نگیرد

عید بر عزیزان مبارک
 



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت21:00---13 اسفند 1391
همیشه ...
- یک ذره حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود "
- یک کم کنجکاوی پشت "همین طوری پرسیدم "
- قدری احساسات پشت "به من چه اصلا "
- مقداری خرد پشت "چه بدونم"
- و اندکی درد پشت "اشکالی نداره"
هست


Sahar
ساعت21:36---30 بهمن 1391

گل آفتابگردان ایستاده جان داد!!

درختها ایستاده مردند!

و اسبها

ایستاده خوابیدند...

نمی دانم!!

چه رازی بود

بین نجابت و ایستادگی...!!!!




Sahar
ساعت21:35---30 بهمن 1391
و اما نمی دانم تبریک کدام عید است این پست،چون چند عید پیش رو داریم هم میلاد امام حسن عسکری (ع) که امشب هست و هم عید نوروز
که هر کدام که باشد عید به زعم خود صمیمانه بر شما همه دوستان عزیز تبریک عرض می کنم
و آرزومندم عید در لحظه هاتان جاری باد

در امان مهر یکتا خدای مهربانی
بهترین ها از آنتان



Sahar
ساعت21:33---30 بهمن 1391
و اما نمی دانم تبریک کدام عید است این پست،چون چند عید پیش رو داریم هم میلاد امام حسن عسکری () که امشب هست و هم عید نوروز
که هر کدام که باشد عید به زعم خود صمیمانه بر شما همه دوستان عزیز تبریک عرض می کنم
و آرزومندم عید در لحظه هاتان جاری باد

در امان مهر یکتا خدای مهربانی
بهترین ها از آنتان




Sahar
ساعت21:28---30 بهمن 1391
سلام و درودها بر آقا حبیب بزرگ و ارجمند
باعث خشنودیست مهرانه ی حضورتان بعد مدت ها
سپاس زیبای نگاهتان را بزرگ گرامی



محیا
ساعت19:17---24 بهمن 1391
سلاممممممممممممممم خوبی؟
نمیخوای وبلاگم رو با نظرت منور کنی؟
ولی واقعا شعرها عالی بودن آفرین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:, :: 16:50 :: توسط : حبیب

درباره وبلاگ
جمله ی دوستت دارم آنقدر در درونم می گردد که توان بر زبان راندنم نیست شکوه از آنکه یادم نداد بر آن شدم به نوک قلم به فریادش در آورم تا دگر عمر در حسرت این نگذرد نمی خواهم با من به گور سپرند جمله ی به این زیبایی را
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لحظه های چشم انتظاری و آدرس habibs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 54405
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 103
تعداد آنلاین : 1